خصوصی هایِ زندگیِ مــــن وآقایِ مهندس

خُدایا حواسِت به منُ زندِگیــم باشهـ

خصوصی هایِ زندگیِ مــــن وآقایِ مهندس

خُدایا حواسِت به منُ زندِگیــم باشهـ

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۳
    8
  • ۹۴/۰۷/۰۷
    ۷
  • ۹۴/۰۷/۰۶
    ۶
  • ۹۴/۰۷/۰۴
    ۵
  • ۹۴/۰۷/۰۴
    ۴
  • ۹۴/۰۷/۰۳
    ۳
  • ۹۴/۰۷/۰۳
    ۲
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    ۱

8

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ب.ظ

من نظرم اینه که یک زَن باید دوایِ دردِ مردِش باشه..باید بشه‍ یک گوش واسه‍ شنیدنِ درد ُ دلآش:)باید کاری کنه‍ که مردش کنآرش احساسِ آرامش کنه‍!من میگم یک زن باید وقتی مردشُ دید لبخند بشه‍ ..باید بهش بفهمونه که بودنش چه‍ قدر براش مهمه!من میگم مردآ خیلی نیآز دارن به این که پشتشون باشیُ هواشونو داشته باشی!


+چالش زندگیِ آروم __روزِ ۱۱ اُم

  • بانــوی آقایِ مهندس

نظرات (۵)

  • الــهـــ♥ـه
  • اگه بشه که چه شودددددددد :)

    پاسخ:
    عالی میشَود :)
  • بانوی شرقی
  • بله درسته..
    پاسخ:
  • شـاهـ پـَری
  • دقیقا منم موافقم‌.رابطه دو طرفه ش البته :)
    پاسخ:
    عزیزم  ♥
    کاملا موافقم
    لینکی دوست جون
    الهه؟ :(

    من تو اینستا میخوندمت ایا بلاکم کردی؟ :(

    ای دیم : 1994fm
    پاسخ:
    عزیزم خیلیا رو بلاک کردم
    ولی شما رو ندونسته بلاک کردم 
    درست شد عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی